wtorek, 13 sierpnia 2013

Kilka kolejnych fotek z hodowli

Dziś znów udało mi się trochę postrzelać fotkami więc postanowiłem że wrzucę tu.

Na pierwszy strzał poszły red bolty - obecnie już biegają w swoim zbiorniku, przygotowanym specjalnie dla nich. Mam nadzieję że niedługo doczekam się potomstwa. Ich barwa nie przestaje mnie zachwycać.




Z wyjazdu do Hannoveru na mistrzostwa w styczniu tego roku udało mi się przywieźć stadko Black Tiger-ów. Obecnie już gania kilka pokoleń moich własnych maluszków. Już teraz widzę że będę musiał popracować trochę nad selekcją tych krewetek.






No i na koniec jeszcze kilka innych fotek, jedna samica King Konga nosząca jaja (jestem ciekaw potomstwa bo ojcem też był KK), kolejna fotka jeszcze nie pokazywanej mojej Tai Mosury (mam ich kilka obecnie) oraz Tibee - jest to efekt krzyżówki po której sobie sporo obiecuję :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz