czwartek, 20 lutego 2014

Hannover 2014 - CARIDINA NIGHT

Dziś już ostatnia część mojego sprawozdania z Hannoveru - trochę odwleczona w czasie ale niestety nie dało się szybciej.

W tym roku po raz pierwszy odbyła się impreza pod nazwą Caridina Night. Miała ona formę oficjalnego bankietu odbywającego się w sali hotelu Ramada Europa. Była to impreza na ok 200 osób, a ja prawdopodobnie byłem jedynym obecnym Polakiem (nikogo nie spotkałem).
Z mojej perspektywy był to wspaniały wieczór, który miałem okazję spędzić w świetnym towarzystwie i bardzo miłej atmosferze.

W tym roku po raz pierwszy wręczono także nagrodę Caridina Award, za wkład w rozwój naszego wspaniałego hobby. Otrzymali ją, w pełni zasłużenie, bracia Frank i Carsten Logemann.


Następnie nastąpiła ceremonia wręczenia nagród w poszczególnych kategoriach. Na poniższych zdjęciach Matthias Jasenko i Astrid Weber w trakcie odbierania nagród oraz Michael Nadal odbierający nagrodę "Shrimp King" z rąk przedstawicieli firmy Dennerle.



Korzystając z "miejscówki" jaką miałem zrobiłem także Matthiasowi i Michaelowi zdjęcia z mniejszej odległości ;)


Później impreza przeniosła się z sali bankietowej do hotelowego baru gdzie w bardziej kameralnej atmosferze mogliśmy prowadzić bardzo miłe rozmowy.


Na koniec mojej opowieści chciałbym się również pochwalić - otóż w trakcie trwania mistrzostw w Hannoverze zostałem zaproszony w charakterze ambasadora na 3 Mistrzostwa Europy we Włoszech. Nie ukrywam że była dla mnie to bardzo miła niespodzianka oraz duży zaszczyt - nie muszę chyba mówić że jadę do Włoch jesienią ;)

Na poniższym zdjęciu jestem wspólnie z organizatorami z Włoch


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz