poniedziałek, 23 maja 2011

Pet Fair Łódź 2011

W miniony weekend udało mi się odwiedzić targi akwarystyczne Pet Fair w Łodzi. Niestety udało mi się być tylko jeden dzień, szkoda ale i tak jestem bardzo zadowolony.
Miałem możliwość spotkać wielu znajomych i porozmawiać, przez co udało mi się być tylko na jednym wykładzie - pana Pawła Zarzyńskiego o rybach do małych akwariów słodkowodnych i morskich. Pan Paweł opowiedział o temacie w sposób bardzo miły i przystępny.

Poniżej klika zdjęć z wystawy. W najbliższych dniach postaram się dodać ich znacznie więcej. Niestety ilość oświetlenia dziennego w hali spowodowała że ciężko było wykonać dobre zdjęcia zbiorników i zanim je pokażę będę musiał popracować nad nimi w programie graficznym.
A więc:
Rzut na stoiska z góry:
 Poniżej wszyscy uczestnicy konkursu na aranżację krewetkarium 20 litrów.
 Zwycięski zbiornik Michała Maciejewicza
 Poniżej zdjęcie zbiornika Michała, który zdobył 1 miejsce w kat 72 litry oraz nagrodę publiczności



Poniżej zbiornik Łukasza Leżucha -Lukiblack. Zbiornik zajął drugie miejsce.



Moją uwagę przykuły również wspaniałe żabki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz